We gebruiken cookies om uw zoekgegevens voor uw volgende bezoek te bewaren.    Cookies accepteren
Klantenservice

Veel gestelde vragen

Hoelang moet ik wachten op mijn bestelling?

Wij doen er alles aan om de producten zo snel mogelijk te leveren. Veel van de producten in onze webshop zijn vanuit voorraad leverbaar en zult u dan ook binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat wij het verzonden hebben zal het door PostNL bij u thuis bezorgd worden. U zult altijd op de hoogte gehouden worden via een track & trace code.

Hoe kan ik mijn product dat beschadigd is aangekomen retourneren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet is wat u er van verwacht heeft. Ook al versturen wij alles zeer zorgvuldig en veilig, het kan voorkomen dat het artikel beschadigd is. Indien dat het geval is dat kunt u het artikel terug sturen.

Mijn artikel is kapot, en nu?

Het is altijd vervelend als uw artikel defect is. Indien het binnen de zichttermijn van 14 dagen is gebeurd dan kunt u het artikel retourneren. Valt het binnen de (fabrieks)garantietermijn dan kunt u het artikel ook aan ons retourneren. Wanneer het buiten de garantietermijnen valt dan zoeken we graag met u naar een passende oplossing. Neemt u contact met ons op via email: info@finalaudio.nl of op werkdagen per telefoon via 085 - 877 21 64.